Ben jij een ervaren en motiverende leidinggevende? Voor Succes Schoonmaak zoeken wij twee nieuwe collega’s die onze schoonmaakteams in Amsterdam en omgeving willen aansturen en ondersteunen. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de dagelijkse werkzaamheden op jouw locaties, zorg je voor een optimale bezetting en werk je actief mee aan het verbeteren van de kwaliteit en werkplezier van onze collega’s.
Dit ga je doen:
- Dagelijkse aansturing en begeleiding van het schoonmaakteam op locatie.
- Waarborgen van de kwaliteit van de schoonmaakwerkzaamheden en deze regelmatig controleren.
- Verantwoordelijkheid dragen voor de planning en urenregistratie.
- Nieuwe collega’s inwerken en zorgen voor een prettige werksfeer.
- Het aanspreekpunt zijn voor de klant op locatie en snel schakelen bij eventuele vragen of problemen.
- Actief bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en het verhogen van de klanttevredenheid.
Belangrijk om te weten:
- Werkdagen: maandag t/m vrijdag
- Werktijden: in overleg
- Contracturen per week: 20 uur
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
Het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag is voor deze functie een vereiste. De kosten hiervoor worden vergoed door Succes Schoonmaak.
Wat bieden we jou?
Naast een leuke werkomgeving met collega’s die elke dag zin hebben onze klanten blij te maken krijg je:
- 26 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband) en een extra vrije dag op je verjaardag;
- 8% vakantiegeld, uitbetaald in mei;
- eindejaarsuitkering als je minimaal 6 maanden in dienst bent;
- een bijdrage aan je pensioen;
- diverse opleidingsmogelijkheden.